wtorek, 24 listopada 2015

MY HAIR ?

Hay :*
Dzisiaj przychodzę do was z inną tematyką niż zwykle.Tak dzisiaj będzie o włosach.,,Jupi".Czy wy też rano zrywacie się z łóżka i kiedy podchodzicie do lustra widzicie wielką szopę na głowie ?Pierwsze co mi  przychodzi na myśl to ,,O boże Julka to ty ,tak to ja ".Więc ubieracie się ,robicie sobie śniadanie , myjecie zęby i nagle patrzycie zaraz się spóźnię jest już siódma czterdzieści!Idziecie do łazienki i pierwsze co się dzieje : Nie możecie rozczesać włosów.Próbujecie zrobić szybko koka ale nie udaję  się w końcu się złościcie i idziecie w tych roztrzepanych włosach do szkoły.I tak to dokładnie wygląda.Więc dzisiaj chciałam wam pokazać dwie fryzury łatwe i szybkie do zrobienia.Na końcu zobaczycie mojego uroczego Pana który bardzo mi pomagał,,Przeszkadzał"przy pracy <3.To są moje dwie ulubione fryzury ,a szczególnie na ostatnią chwilę :* Bay.
Do tej fryzury będziecie potrzebować szczotkę lub grzebień i jedną gumkę do włosów :*.







1 komentarz: