niedziela, 27 grudnia 2015

SNAPCHAT |

Hej dzisiaj chciałam porozmawiać o mojej ulubionej aplikacji na telefon, czyli snapchacie.Jeśli nie wiesz co to jest lub jak się go używa to czytaj dalej:Na ,,snapie" robimy zdjęcia lub nagrywamy filmy.Wysyłamy je do naszych znajomych lub dajemy do ,,My story".Nasi znajomi oglądają nasze snapy.Na snapie można pisać też prywatne wiadomości do znajomej/znajomego.Możecie dodać osobę po kliknięciu na jej duszka.Chciałam was zaprosić do mojego snapa.Nazwa: wwwrossi76
podawajcie swoje snapy w komentarzu Ja się z wami żegnam pa:*.Ps.Na dole zobaczycie kilka przykładowych zdjęć ze snapa i co tydzień/miesiąc będzie się pojawiać moja ulubiona aplikacja na telefon:*.









3 komentarze:

  1. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja snapa bardzo lubie :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą bluzę jak ty na zdj czekam na koncert

    OdpowiedzUsuń