poniedziałek, 23 listopada 2015

Concert ,,Kocham Cię"

Hay :*.Dzisiaj mam średni humor.Jestem szczęśliwa ,a za razem smutna.W sobotę pojechałam wraz z moją przyjaciółkom do Krakowa na koncert Bars&Melody.Jeżeli jeszcze ich nie znacie to na końcu znajdziecie ich piosenki.Gdy dojechałyśmy byłyśmy bardzo szczęśliwe.To było takie ,,Wow" do puki nie czekałyśmy w kolejce w której było z pięćset dziewczyn.Nie ukrywam wszyscy się pchali i skończyło się na tym ,że przez półtorej godziny leżałam na jakieś dziewczynie i nie mogłam się ruszyć.Gdy już w końcu weszłyśmy byłyśmy takie podekscytowane.Zobaczyłyśmy ,że obok sceny stoi już większość dziewczyn.Wszystkie dziewczyny weszły już do sali.Przez cztery godziny oglądałyśmy Youtuberów.Youtuberzy czyli:Olciak,Kiślu,Yoczok,Thor,Smav,Sylwia Lipka.Po tym wystąpiła Sylwia Przybysz,You rock <3 .Po tych 5 godzinach wszyscy czekali z niecierpliwieniem na BarsandMelody.W końcu się doczekaliśmy.Gdy Leo i Charlie wyszli miałam łzy w oczach.Nie które dziewczyny już płakały. Za czeli śpiewać i mówić Polish Bambinos ,,Kocham Cię".Po koncercie większość dziewczyn czekała aż wyjdą.Stałyśmy na dworze przez godzinę ale się opłacało.Dziewczyny waliły łącznie ze mną we wszystkie drzwi.Bez skutków.Gdy stałyśmy koło czarnego auta zobaczyłyśmy ,że Leo i Charlie biegną   do niego w kapturach.Oczy zaczeły mi się błyszczeć.Podeszłam do auta i oparłam się o szybę ze łzami w oczach.Wtedy Leondre przyłożył swoją Rękę do szyby i ja swoją i powiedział ,,Kocham Cię".Po tym przyłożył usta do szyby i ja też ,to było cudowne.Jednak było mi smutno bo czekałam na spotkanie z nimi trzy miesiące a w ciągu jednego dnia wszystko się skończyło.Jest mi smutno bo gdy powiem kocham cię oni mi nie odpowiedzą.Moja druga przyjaciółka bardzo chciała jechać niestety nie mogła więc obiecałam jej ,że kiedyś na pewno razem pojedziemy na spotkanie z nimi.I tak sie stanie.To już koniec <3.....https://www.youtube.com/watch?v=F7R1NNbqZqs

1 komentarz:

  1. Jeju , jak ja ci zazdroszczę <3 Ale romantycznie z tym autem !
    ja na pewno się od razu popłakała !
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń