środa, 25 listopada 2015

WINTER ALREADY ALMOST NO

Hay :*.Dzisiaj porozmawiamy sobie trochę o świętach,zimie,śniegu.Po pierwsze kto nie lubi świąt?O to jest pytanie.Moje Święta wyglądają tak budzę się rano i mówię chyba jeszcze pójdę spać a nagle patrzę na kalendarz no tak 24 grudzień .Zrywam się szybko z łóżka i biegnę  po schodach na dół.Gdy jestem na dole już czeka na mnie herbata z cytryną.Tak teraz muszę się wam do czegoś przyznać.Herbata z cytrynką jest moim uzależnieniem w zimę.Tak mam zawsze nawet teraz pisząc ten post piję herbatę z cytryną.Jem śniadanie później siedząc na kanapie w salonie oglądam Świąteczne filmy.Uwielbiam siedzieć koło kominka wtedy czuje ten zapach dymu i ciepło.Po oglądaniu filmów zazwyczaj ubieram się,myję itp...Po tym wspólnie z całą moją rodziną siedzimy w salonie pijąc gorącą herbate z cytryną.Rozmawiamy o najróżniejszych rzeczach,śmiejemy się.Wreszcie przychodzi ten czas kiedy czekam na ,,gości" czyli resztę rodziny.Gdy już zaświeci pierwsza gwiazda łamiemy się opłatkiem.Siadamy do stołu witamy rozmawiamy,jemy.Pod koniec pod naszą choinką są prezenty i je odpakowujemy.I tak to wygląda normalna Wigilia.Na końcu zobaczycie moją stylizację na jesień.Bay:*












3 komentarze:

  1. Świetny sweterek *.* Bardzo ładny outfit :)

    Mogła byś poklikać ? :) Z góry dziękuje :D
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html

    OdpowiedzUsuń