poniedziałek, 14 grudnia 2015

MAKE UP ? | 10-11 !?

Hej dzisiaj  chciałam trochę porozmawiać o makijażu.Od razu mówię ja się nie maluję.Ale chciałam wam dziś opowiedzieć o tym ,że dziewczynki które mają 10-11 lat malują się po to aby stać się starszym na siłe.I przepraszam ale nadal nie mogę patrzeć jak idzie sobie przez ulicę dziewczynka z mamą.Dziewczyna ma zaledwie 10 lat.Naprawdę nie mam nic do malowania ale jeśli widzę dziewczynkę na ulicy która ma niecałe 10 lat to proszę was.Po pierwsze przez ten ,,makijaż" będzie miała brzydką i ,że tak powiem zepsutą cerę.Po drugie jest na tyle młoda ,że pewnie nie wie jak to ,,dobrze" robić ale co tam i tak się maluje.Po trzecie gdy idzie z mamą przez ulicę jest bardziej pomalowana niż jej własna mama która ma z 29 lat.teraz chciałam wam powiedzieć o pewnej dziewczynie która ma 11 lat.Poznałam ją i naprawdę nie spodziewałam się tego co zobaczyłam.Wszyscy się z niej śmiali bo miała tone tapety na twarzy.Ona sobie z tego nic nie robiła nawet nauczyciele zwracali jej uwagę ,ale nie przyniosło rezultatów.Teraz zobaczycie na obrazku jak te dziewczynki zazwyczaj wyglądają i czego używają do makijażu:








3 komentarze:

  1. super post <3
    zajrzysz do mnie ? http://fgh-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Za parę miesięcy pożałują, bo ich cera będzie w okropnym stanie, a walka o piękną cerę nie jest ani trochę łatwa ;) Ja od razu bym zwróciła takiemu dziecku uwagę...

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń