piątek, 25 grudnia 2015

MERRY CHRISTMAS

Hej ten tytuł pojawił się już wcześniej na moim blogu.Wtedy pokazywałam wam pomysły na prezenty, jednak dziś chciałam wam powiedzieć właśnie o Świętach i o tym co ostatnio się wydarzyło.Szczerze mówiąc nie układa się za dobrze.Po pierwsze mój ukochany ,,MĄŻ"(gdyby ktoś nie wiedział kotek) umarł 19.12.2015 roku.Nie będę mówiła wam przyczyn jego Śmierci :(.Wczoraj była wigilia.Powiem tyle, nie czuję magi Świąt Bożego Narodzenia.Wszystko się ostatnio wali.Nie ma ani grama śniegu.Na dworze jest 15 stopni.Co to ma być?oczywiście rozpoczełam wigilię dzieląc się opłatkiem.Gdy siedliśmy do stołu zaśpiewaliśmy 3 Polskie kolędy.Zaczeliśmy jeść.Szczerze mówiąc wszyscy zjedli wszystko w 40 minut.Potem przyszedł czas na prezenty.Nie będę wam pokazywać co dostałam bo to właściwie konkretne rzeczy.Wymienię je tylko:Case na telefon,książka,pieniądze,słodycze,buty,zestaw do kąpieli i perfumy.Tak wiem było mało prezentów.Nie są one ważne.Właściwie nie ciągneło mnie do prezentów.Mogłoby ich wcale nie być i też bym się cieszyła.I to taki króciutki post.Na końcu chciałam was przeprosić za dość długą nieobecność.Postaram się to zmienić.Bye.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz