niedziela, 13 grudnia 2015

Gift List

Hej.
Dzisiaj pokaże wam co bym chciałą dostać na Święta.Oczywiście nie są to najtańsze prezenty.Wiem o tym ,że w Święta Bożego Narodzenia nie liczą się prezenty lecz miła Wigilia.Ale i tak rodzice kupują prezenty pod choinkę dzieciom by się cieszyły.Dobra koniec mojego zbędnego ,,pisania" zaczynajmy:
 To jest bluzka Bam(BArsandMelody)-są to piosenkarze jeśli ich nie znacie to wejdźcie na youtube,spotify i posłuchajcie ich.Jest to bluzka dla ,,fanek"Bardzo mi się podoba.Jest długa i prosta.
W ich sklepie kosztuje ona Polskich 90 zł.Oczywiście nie można kupować z polskich pieniędzy.
 Następnie nike roshe.To są buty które kosztują 300zł-400zł bardzo mi się podobają.Są proste i mają miękki materiał.Wygodnie się w nich chodzi.
 I w końcu rzecz która powinna być na pierwszym miejscu czyli lustrzanka NikonD3000.Zepsuł mi się mój stary aparat i niestety nie zostanie naprawiony.Więc chcę sobie zakupić ten o to aparat.On kosztuje 1000zł-1200zł przynajmniej takie ceny widziałam.
 Nastęnie perfumy Ariany Grande.Są to piękne perfumy które kosztują 120-zł-160zł no coś takiego.Pięknie pachną.
Ostatnią już rzeczą jest deska ,,Fiszka" mam już swoją deskę która kosztowała 100zł ale gdy poszłam ostatnio do sklepu zauważyłam fiszki i zaczełam jeździć i powiem wam ,że nie znam lepszej deski.
Dobra to by było już na tyle trzymajcie sie pa:*.

1 komentarz: